PRIMER CONTACTE: CITROËN C3 2017




EL CITROËN C3 ACTUAL, a la venda des del 2009, necessitava renovar-se. I sí que s’ha renovat! El nou C3 irromp al mercat amb un disseny modern i juvenil, que juga amb un aire de crossover, i hereta els airbumps laterals del seu “cosí”, el C4 Cactus, encara que en el C3 són opcionals.


 L’utilitari francès també es pot personalitzar gairebé del tot: es pot triar el color dels airbumps, dels guarniments dels llums antiboira, els retrovisors, el sostre... A l’interior passa exactament  el mateix: pots triar la combinació de colors que més t’agradi. En el quadre de comandaments destaca la pantalla tàctil central, on s’agrupen moltes funcions. L’única pega és que queda força baixa i costa de manipular conduint.

 

L’interior té un aspecte retrofuturista gràcies a la combinació de la gran pantalla tàctil d'estil futurista i del volant i les sortides d’aire, que hi aporten l’aire retro.
La gamma de motors és la mateixa de l’actual C3: 1.0 VTi  i 1.2 PureTech atmosfèrics de 68 i 82 CV, a part d’un altre 1.2 PureTech turbo de tres cilindres i 110 cavalls pel que fa a la gasolina. En la gamma dièsel, trobem el veterà 1.6 BlueHDi, amb potències des dels 75 CV fins als 100, passant per una variant de 92 o 90 CV. Probablement els més recomanables són els PureTech 1.2, ja que combinen bones prestacions amb eficiència (encara que els consums homologats són irreals); a més, l'1.0 VTi proporciona unes prestacions escasses. A part, la gairebé imminent sanció als dièsel fa més recomanables els motors de gasolina  per desplaçar-se per ciutat.
 
Pel que fa referència als preus, el nou C3 estarà disponible des d’uns 12.000 € per a l’1.0 VTi amb l’acabat més bàsic, un preu en línia amb els seus rivals, encara que, d’oferta, segurament es pot trobar per uns deu mil euros.
|| GUIU R. N.
Personalització, motors PureTech gasolina

Pantalla tàctil massa baixa, 1.0 VTi de prestacions escasses

* * * * *

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Suggeriments: